Visszaküldésre és árucserére vonatkozó információk



Áruvisszaküldés

Ha megrendelésével nem elégedett, a kézhezvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti.

Jelenleg az Európai Unió országaiból és az USA-ból fogadunk el áruvisszaküldést. Nem fogadunk el a nem uniós országokból, nem uniós szigetekről és nem uniós áfa-övezetekből érkező termékeket.

Árucsere

Ha egy terméket szeretne kicserélni, kérjük, először küldje vissza a terméket az alábbi eljárás szerint, és adjon le új megrendelést a weboldalunkon a kívánt termékre.

Áruvisszaküldés folyamata

  1. Regisztrála online áruvisszaküldését a megrendelés kézhezvételétől számított 14 napon belül. A rendszer automatikusan létrehoz egy Elállási nyilatkozatot.
  2. Az elállási nyilatkozatot csatolja az áruhoz. Fontos, hogy az árut eredeti állapotában, azaz olyan állapotban küldje vissza, amely nem mutatja kopás vagy sérülés jeleit.
  3. Kérjük, küldje a csomagot a következő címre:
    Be Lenka s.r.o.
    Industry Park - PCHZ
    P.O. Hviezdoslava 42
    010 01 Žilina, Slovensko
  4. A csomag kézhezvételét követően e-mailben értesítjük Önt az elállási nyilatkozat feldolgozásáról. Amennyiben a fenti visszaküldési feltételek teljesülnek, a csomag átvételétől számított 14 napon belül számíthat a pénzvisszatérítésre.

Az áruk visszaküldésére vonatkozó információk

  • A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik. Nem biztosítunk visszaküldési címkét.
  • Ha a visszaküldéshez elérhetőségekre van szüksége, kérjük, használja a info@belenka.sk e-mail címet és a +421 905 223 066 telefonszámot, amelyek kizárólag a futárcég számára szolgálnak a visszaküldéshez.
  • A Z-boxokba és más kézbesítési helyekre vagy utánvétellel küldött visszaküldéseket nem fogadjuk el.
  • Ha nincs lehetősége az Elállási nyilatkozat kinyomtatására, akkor kézzel is megírhatja, hogy a csomagot a megrendeléséhez párosíthassuk, és ezáltal gyorsabban feldolgozzuk.
  • Felhívjuk figyelmét, hogy az áru visszaküldéséért az ügyfél a felelős, és sérülés vagy elvesztés esetén közvetlenül a fuvarozóval kell felvennie a kapcsolatot. Javasoljuk, hogy kérjen igazolást a küldemény átadásáról, vagy biztosítsa a küldeményt.
  • A visszatérítés kizárólag a webáruházunkon keresztül vásárolt árukra vonatkozik. Az üzleteinkben vagy üzleti partnereinktől vásárolt áruk esetében kérjük, forduljon közvetlenül ahhoz a kereskedőhöz, akitől az árut vásárolta.
  • A visszaküldéssel kapcsolatos további információkért kérjük, olvassa el Általános Szerződési Feltételeinket.