Segítségközpont
Rendelés

Hogyan tudom értékelni a megvásárolt terméket?

+ -

Termékértékelések 

Az Ön visszajelzései értékesek számunkra. Információt nyújt számunkra arról, hogy a termék megfelelt-e az Ön elvárásainak, és más vásárlóknak is segít a helyes döntés meghozatalában és a megfelelő termék kiválasztásában. 

Ha már megkapta a megrendelt terméket, akkor közvetlenül a termék oldalán vagy a termék kiszállítása után küldött e-mailben található link segítségével írhat véleményt a termékről. 

A termékértékelésekre a Be Lenka Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak. Az értékeléseket a közzététel előtt ellenőrizzük/moderáljuk, és sorban közzétesszük. / Belső szabály - 3 munkanap /  

Hogyan értékeljük a terméket?

  • A csillagok számával jelzi a termékkel való elégedettséget. 
  • A termék jellemzőit, anyagát vagy összetételét írja le
  • Értékelje a termék méretét a lába és az alakja szerint 
  • Röviden írja le a termék funkcionalitását a rendeltetésszerű használathoz képest 
  • Kérjük, hogy csak a webáruházunkban vásárolt, kipróbált és tesztelt termékre vonatkozó értékeléseket adjon meg

Nem közzétett értékelések

  • Olyan termékértékeléseket tartalmaz, amelyek nem vonatkoznak a szóban forgó termékre. 
  • Szállítási, szolgáltatási és ügyfélszolgálati értékeléseket tartalmaz 
  • Személyes adatokat és harmadik felekre mutató hivatkozásokat tartalmaz 
  • Jogellenes információt tartalmaz vagy a jó erkölcsbe ütközik 
  • Olyan értékelések, amelyek jelentése nem eléggé világos 

Hogyan tudom megváltoztatni a rendelésemet?

+ -

Ha bármilyen változtatást szeretne kérni a rendelésével kapcsolatban, legyen az kapcsolattartó adatok, szállítási cím, fizetési mód vagy a termék típusa/mérete, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@belenka.sk e-mail címen.

Kérem, a levél tárgyába írja be a következők: "XY. számú rendelés módosítása …."

Ezeket a változtatásokat csak addig tudjuk végrehajtani, amíg a rendelését még nem szállítottuk ki, ezért kérjük, lépjen velünk minél hamarabb kapcsolatba.

Hibásan kétszer adtam le ugyanazt a rendelést, mit csináljak?

+ -

Duplikált rendelés esetén kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@belenka.sk címen, hogy az egyik megrendelését töröljük.

Kérjük, a levél tárgyába írja be a következőt: "XY. Számú rendelés törlése ….

Hogyan tudom törölni a rendelést?

+ -

Ha bármilyen okból úgy döntött, hogy törölné a rendelését, kérjük, minél előbb küldje el a kérését az info@belenka.sk e-mail címre.

A levél tárgyába kérjük, írja be a következő szöveget: "XY. számú rendelés törlése ....".

A rendelés törlése csak addig lehetséges, amíg még nem került kiadásra, ezért kérjük, hogy minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot.

Hogyan adhatok le egy rendelést?

+ -

A rendelést közvetlenül a webáruházainkon keresztül adhatja le:

A rendelés leadásakor lehetősége van regisztrálni vagy nem regisztrálni. A regisztrációval és hírlevelünk elfogadásával azonban hozzáférést nyer legfrissebb híreinkhez és kedvezményeinkhez, valamint rendelését követheti a fiókjába történő bejelentkezéssel.