Segítségközpont
Rendelés
Egyéb témák
Hogyan tudom értékelni a megvásárolt terméket?
+ -Termékértékelések
Az Ön visszajelzései értékesek számunkra. Információt nyújt számunkra arról, hogy a termék megfelelt-e az Ön elvárásainak, és más vásárlóknak is segít a helyes döntés meghozatalában és a megfelelő termék kiválasztásában.
Ha már megkapta a megrendelt terméket, akkor közvetlenül a termék oldalán vagy a termék kiszállítása után küldött e-mailben található link segítségével írhat véleményt a termékről.
A termékértékelésekre a Be Lenka Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak. Az értékeléseket a közzététel előtt ellenőrizzük/moderáljuk, és sorban közzétesszük. / Belső szabály - 3 munkanap /
Hogyan értékeljük a terméket?
- A csillagok számával jelzi a termékkel való elégedettséget.
- A termék jellemzőit, anyagát vagy összetételét írja le
- Értékelje a termék méretét a lába és az alakja szerint
- Röviden írja le a termék funkcionalitását a rendeltetésszerű használathoz képest
- Kérjük, hogy csak a webáruházunkban vásárolt, kipróbált és tesztelt termékre vonatkozó értékeléseket adjon meg
Nem közzétett értékelések
- Olyan termékértékeléseket tartalmaz, amelyek nem vonatkoznak a szóban forgó termékre.
- Szállítási, szolgáltatási és ügyfélszolgálati értékeléseket tartalmaz
- Személyes adatokat és harmadik felekre mutató hivatkozásokat tartalmaz
- Jogellenes információt tartalmaz vagy a jó erkölcsbe ütközik
- Olyan értékelések, amelyek jelentése nem eléggé világos
Hogyan tudom megváltoztatni a rendelésemet?
+ -Ha bármilyen változtatást szeretne kérni a rendelésével kapcsolatban, legyen az kapcsolattartó adatok, szállítási cím, fizetési mód vagy a termék típusa/mérete, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@belenka.sk e-mail címen.
Kérem, a levél tárgyába írja be a következők: "XY. számú rendelés módosítása …."
Ezeket a változtatásokat csak addig tudjuk végrehajtani, amíg a rendelését még nem szállítottuk ki, ezért kérjük, lépjen velünk minél hamarabb kapcsolatba.
Hibásan kétszer adtam le ugyanazt a rendelést, mit csináljak?
+ -Duplikált rendelés esetén kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@belenka.sk címen, hogy az egyik megrendelését töröljük.
Kérjük, a levél tárgyába írja be a következőt: "XY. Számú rendelés törlése ….
Hogyan tudom törölni a rendelést?
+ -Ha bármilyen okból úgy döntött, hogy törölné a rendelését, kérjük, minél előbb küldje el a kérését az info@belenka.sk e-mail címre.
A levél tárgyába kérjük, írja be a következő szöveget: "XY. számú rendelés törlése ....".
A rendelés törlése csak addig lehetséges, amíg még nem került kiadásra, ezért kérjük, hogy minél előbb vegye fel velünk a kapcsolatot.
Hogyan adhatok le egy rendelést?
+ -A rendelést közvetlenül a webáruházainkon keresztül adhatja le:
- www.belenka.com (angolul - világszerte)
- www.belenka.fr (Franciaország)
- www.belenka.sk (Szlovákia)
- www.belenka.cz (Csehország)
- www.belenka.de (Németország)
- www.belenka.pl (Lengyelország)
- www.belenka.it (Olaszország)
- www.belenka.es (Spanyolország)
A rendelés leadásakor lehetősége van regisztrálni vagy nem regisztrálni. A regisztrációval és hírlevelünk elfogadásával azonban hozzáférést nyer legfrissebb híreinkhez és kedvezményeinkhez, valamint rendelését követheti a fiókjába történő bejelentkezéssel.