Segítségközpont
Szállítás és fizetés
Egyéb témák
Mikor fogom megkapni a rendelt terméket? Milyen hosszú a szállítási idő?
+ -Ha a megrendelt termék raktáron volt a rendelés leadásakor, akkor legkésőbb a következő munkanapon elküldjük Önnek a fizetés beérkezése után (utánvétes fizetés esetén ugyanez vonatkozik).
Ha a termék (vagy annak része) nem volt raktáron a rendeléskor, akkor azt a terméktípusra vonatkozóan az Ön által leadott rendelési időpontjában megjelölt határidőben küldjük el Önnek közvetlenül a webáruházunkban megadott időpontban. A rendelkezésre állást megtalálja a rendelési visszaigazolásban is, amelyet emailben kap meg.
Szállítási idő Szlovákia területén: 2-3 munkanap
- DPD futárszolgálat
- GLS futárszolgálat
- Csomagpont
Hogyan követhetem nyomon a küldeményemet?
+ -A termékek kiszállításáról mindig e-mailben értesítjük, amely tartalmazza a csomag követési számát, így mindig tájékozott lehet arról, hol van éppen a szállítmány.
A csomagot a következő követési szám beírásával követheti:
Mely országokba szállítják termékeiket?
+ -Termékeinket világszerte szállítjuk. Külföldi rendelés esetén kérjük, használja www.belenka.com, webáruházunkat, Franciaországba történő szállítás esetén: www.belenka.fr, Csehországba történő szállítás esetén: www.belenka.cz, és német nyelvet beszélő országokba történő szállítás esetén: www.belenka.de.
Hogyan tudok fizetni a rendelt árukért?
+ -Online kártyás fizetéssel a GoPay fizetési kapun keresztül (0 €)
Banki átutalással (0 €)
Utánvéttel (+1 €)
Hogyan kell eljárni a fizetéskor felmerülő problémák esetén?
+ -Ha bármilyen probléma merült fel a rendelés fizetésével kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@belenka.sk e-mail címen.
Amennyiben a fizetés nem sikerült a fizetési kapun keresztül, nem szükséges újra leadnia a rendelést. Miután felvette velünk a kapcsolatot e-mailben, újra elküldjük Önnek a fizetési adatokat (az online fizetés esetén is). Így lehetősége van megváltoztatni a rendelés fizetési módját is.