Segítségközpont
Visszatérítés és reklamáció
Egyéb témák
Hogyan kell eljárnom a termék cseréjével kapcsolatban?
+ -Az aktuális vásárolt árut jelenleg nem cseréljük ki. Ha szeretné visszaküldeni az árut, megteheti azt 14 naptári napon belül. További információkért, hogy hogyan kell eljárni, kattintson a Termék visszaküldése lehetőségre.
Hogyan kell eljárnom a termék visszaküldésekor?
+ -Vásárolt termék visszaküldését az áru kézhezvételének dátumától számított 14 napon belül teheti meg. Ez az EU és az USA országaira vonatkozik.
A termék visszaküldését ezen a linken keresztül végezheti el.
Amint teljesülnek a feltételek, a visszatérítést az áru hozzánk történő kézbesítésétől számított 14 naptári napon belül végrehajtjuk, az "Elállás a szerződéstől" című PDF dokumentumban megadott számlaszámra.
A visszaküldött áru átvételéről e-mailben értesítjük (az áru minden követelménynek meg kell felelnie).
További információkat a termék visszaküldéséről az Általános Szerződési Feltételeink 6.6 pontjában talál.
Ki viseli a postaköltségeket a termék visszaküldése / reklamációja esetén?
+ -A postaköltségek visszatérítése vagy termék reklamációja esetén a Vásárlót terhelik, ahogy az az Általános Szerződési Feltételeinkben is szerepel. Ha másként nincs megjelölve.
Szeretné reklamálni a nálunk vásárolt terméket?
+ -A reklamáció gyors és minőségi kezelése érdekében kattintson erre a hivatkozásra, kérem.
Kérjük, csatolja a tiszta reklamált termékhez a Reklamációs űrlap nevű PDF dokumentumot, és küldje el nekünk együtt a számlával a következő címre:
Be Lenka s.r.o.
Alexandra Rudnaya 21 (4. emelet)
010 01 Žilina
❗ Kérjük, helyezze a reklamált termék dobozába:
Számlát (vásárlási bizonylatot) és
A Reklamációs űrlap nevű PDF dokumentumot, amely automatikusan létrejön az adatok megadásával a Továbbított reklamáció folyamatában.
A helyes adatok bevitelének és a reklamációs feltételek betartásának megfelelően a reklamációját regisztráljuk cégünkben.
Kérjük, minden esetben tisztított állapotú reklamált terméket küldjön vissza. A termék reklamációjával kapcsolatos összes szükséges információt megtalálja az Általános Szerződési Feltételeink 7. pontjában. Bármilyen kérdés esetén kérjük, előzetesen lépjen kapcsolatba velünk a reklamációkkal kapcsolatos e-mail címünkön: reklamacie@belenka.com.
Figyelmeztetés:
A vásárló köteles tiszta állapotban átadni a reklamált terméket, amely lehetővé teszi a biztonságos kezelést más személyeknek. Ellenkező esetben az eladó jogosult elutasítani a termék reklamációját.
A reklamáció csak az általunk üzemeltetett webáruházon keresztül vásárolt termékekre vonatkozik. Az üzleti partnereinktől vásárolt termékek esetén kérjük, közvetlenül forduljon az adott eladóhoz, ahol a vásárlást végrehajtotta.